هتل های با کیفیت کیش
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل پانیذ کیش

مسافران تور کیش که قصد اقامت در یک هتل ارزان قیمت و بسیار تمییز و نزدیک به مراکز خرید را دارند هتل پانیذ کیش در شمار هتل های 2 ستاره بسیار خوب کیش می باشد که واقع در و روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید و دریای خلیج فارس بنا شده است. از این جهت برای گردشگران تور کیش که قصد خرید دارند بسیار عالی می باشد همچنین طراحی این هتل به سبک اسپانیایی  که به شکل بلوک از هم جدا می شوند،می باشد. 

امکانات هتل پانیذ کیش :

این هتل دارای صبحانه و نهار و شام می باشد لابی، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره ،کارت تخفیف 50 % پارک دلفین ها و سیرک، ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور کیشنیز می باشد. 

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور کیش با شماره 41954-021 تماس حاصل نمایید.

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره بسیار با کیفیت کیش می باشد.به علت دور بودن هتل از مراکز خرید هتل برای گردشگران تور کیش که قصد خرید را دارند سرویس هایی تا بازار برای رفاه حال گردشگران تور کیش قرار داده است.از مزیت هایی ایتن هتل می توان به تمیزی اتاق ها و کارکنان دلسوز و مجرب  این هتل و نزدیکی به برخی از جاذبه های گردشگری همچون پارک آهوان کیش اشاره کرد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

این هتل خدماتی همچون لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی لذیذ و با کیفیت ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و... در اختیار میمانان تور کیش خود قرار می دهد.





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: